Bedrijfsprofiel

Over ons

In 1997 richtte John van Kralingen met veel passie voor het vak Compair Airconditioning op. Al vanaf de oprichting staat service en kwalitieit hoog in het vaandel. Hij is ervan overtuigd dat hij service en kwaliteit meer inhoud kan geven door een professionele aanpak. Samen met twee monteurs begint hij vanuit een bedrijfsruimte in Capelle a/d IJssel. Al wel op de huidige locatie, maar toen nog op een kwart van de omvang van de huidige bedrijfsruimte.

De juiste expertise

Door gebruik te maken van kwalitatief hoogwaardige producten kan Compair Airconditioning die service en kwaliteit ook daadwerkelijk garanderen. 
Naast een breed scala aan airconditioners voor de particuliere en zakelijke markt, levert Compair Airconditioning klimaatbeheersing op maat voor commercieel vastgoed, winkelbedrijven, utiliteit, zorginstellingen, woningen en scheepvaart. Compair Airconditioning beschikt over de juiste expertise voor elke toepassing. 

Door voortdurend te streven naar continuïteit op het hoogste niveau is Compair Airconditioning inmiddels uitgegroeid tot de meest betrouwbare partner op het gebied van airconditioning en klimaatbeheersing.
Zowel nationaal als internationaal is Compair Airconditioning uitgegroeid tot een begrip binnen de branche. In landen als Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk, België, Duitsland en Zweden heeft Compair Airconditioning inmiddels duidelijk haar sporen verdiend.

Kwaliteitslijn

Jaarlijks wordt de gehele organisatie geïnspecteerd door diverse onafhankelijke controle-instanties. Deze controles leveren het bedrijf vele kwaliteitscertificaten op die garant staan voor een objectieve beoordeling.

Alleen A-merken in combinatie met een goede importeur komen in aanmerking voor de kwaliteitslijn die wordt gevolgd door Compair Airconditioning. Bijvoorbeeld Mitsubishi en topmerk Daikin voldoen aan deze criteria. 

Eigen installatie- en servicedienst op het hoogste niveau

Met een eigen installatie- en servicedienst waarin alleen hooggekwalificeerde en gemotiveerde medewerkers werkzaam zijn kan Compair Airconditioning altijd de juiste kwaliteit en service bieden die de klant wenst. De ruime kennis, deskundigheid en ervaring van onze medewerkers zorgt voor een markt- en klantgerichte aanpak.

Innovatie en ontwikkeling

Compair Airconditioning onderscheidt zich door continue de ontwikkelingen in de markt van airconditioning en klimaatbeheersing op de voet te volgen. Denkt u hierbij aan bijvoorbeeld de ontwikkelingen en vernieuwingen op het gebied van de vormgeving, bedieningsgemak, verbruik en vooral geluidsniveau van uw installatie. Geavanceerde computertechnieken maken een gebruiksvriendelijke klimaatbeheersing mogelijk in vrijwel elke omgeving.

Als gevolg van al deze ontwikkelingen breiden de werkzaamheden zich langzaam uit naar bijvoorbeeld het leveren van hedendaagse multifunctionele systemen die in staat zijn te verwarmen, de luchtbehandeling volledig te regelen en door middel van warmtepomp techniek als volwaardig verwarmingsinstallatie te fungeren. 

Waardering

Om feeling met de markt te houden en in te kunnen blijven spelen op de wensen van de klanten, voert Compair Airconditioning regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit. Na het plaatsen van de installatie en bij het afronden van de opdracht vraagt Compair Airconditioning haar klanten een kort enquête/evaluatieformulier in te vullen. De producten en de dienstverlening van Compair Airconditioning worden dan ook zeer hoog gewaardeerd en zorgt voor een duurzame relatie tussen de klanten en Compair.

De organisatie

Compair Airconditioning is een echte teamorganisatie waarin iedereen kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan en waarin klantgerichtheid een tweede natuur is. Inmiddels werken er ruim 40 medewerker voor het bedrijf.

De deskundige monteurs zijn via ons geavanceerde communicatiesysteem voortdurend in contact met de basis, met als doel dat de klanten kunnen rekenen op een snelle en goede service. Vanaf de eerste tekening tot en met het vakkundig onderhoud van de systemen; Compair Airconditioning houdt vast aan het principe van service en kwaliteit in combinatie met een goed, persoonlijk en langdurig contact met haar opdrachtgevers.